FAQ’s: Jij vraagt, wij antwoorden
Tweak is onderdeel geworden van Odido. Natuurlijk komen er dan vragen. De antwoorden op veel voorkomende vragen - die jij misschien ook hebt - vind je hieronder, gespecificeerd naar een 5-tal hoofdonderwerpen.
Nee, Odido levert geen internet-only abonnementen zoals je die bij Tweak kent. Klanten zijn uiteraard wel vrij een eigen modem en/of ONT aan te schaffen en te gebruiken. Op de Odido community staan opties om je eigen apparatuur in te stellen op je nieuwe verbinding.
Ook bij Odido is de contractduur 12 maanden. Na het eerste jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Ja, er komt een monteur om je Odido verbinding op te leveren. Als je een aanvraag inclusief overstapservice hebt aangevraagd, zal jouw Tweak-verbinding pas stoppen zodra je Odido verbinding is opgeleverd. Daar hoef je zelf verder niks voor te doen.
Jazeker, zodra je van ons een mailing hebt ontvangen over onze samenwerking met Odido (toen T-Mobile), kan je gebruik maken van het aanbod. Ook als je nog in je eerste contractjaar zit.
Ja, zodra je van ons een mail hebt ontvangen, weet je zeker dat Odido glasvezel kan leveren op jouw adres. Klik op 'aanbod' in de mail of kijk op https://www.tweak.nl/tweak-odido-samen-verder.html
Ga je niet in op ons aanbod, dan informeren we je maximaal een maand van tevoren wanneer onze dienstverlening echt stopt. Je hebt dan nog enkele weken om een andere aanbieder te vinden.
Natuurlijk is dat ook mogelijk. In dat geval kan je ons het beste een mailtje sturen (info@tweak.nl) en aangeven dat je wil opzeggen. Geef hierbij aan of je per zo snel mogelijk wil opzeggen of per welke wensdatum. Let erop dat je het mailtje verstuurt vanaf het mailadres dat bij ons in het systeem bekend is.
• Zodra je de mail met het aanbod van ons hebt ontvangen, kan je ingaan op het aanbod en overstappen naar Odido. Als Tweak-klant betaal je dan 10 maanden lang € 30,- voor het abonnement. Je krijgt nog eens € 5,- per maand extra korting als je ook een mobiel abonnement van Odido of BEN hebt.
• Je krijgt een glasvezelabonnement met een snelheid naar keuze (ook 2 Gbit / s als je wilt. En, eventueel aangevuld met vast bellen en/of televisie.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Of heb je vragen over jouw specifieke situatie? Bel ons gerust, we staan je graag te woord.
Ook als je andere vragen hebt helpen we je graag verder op 0800 893 25 43 Je kunt ons van ma-vr van 10.00 tot 17:00 uur bereiken.